Empresa


 

Serveis professinals de neteja de vidres i finestresLogic Assistent, S.L. és una empresa que ofereix un ampli ventall de serveis, des de la neteja de manteniment fins als serveis de neteja puntual més  específics i especialitzats.

També oferim el servei d’atenció domiciliària especialitzada i capacitada en cobrir les necessitats dels nostres clients, personalitzant els serveis a realitzar. Amb la finalitat de donar suport a persones o famílies amb deficiència de l’autonomia necessària.

La darrera incorporació al nostre catàleg de serveis vadestinada a l’hostaleria. Hem incorporat personal qualificat amb amplia experiència en el mon de l’hostaleria, que aconsegueix fer mes exitós el servei.

La seu de Logic Assistent és a Navàs, el nostre radi de serveis més habitual és dins la comarca del Bages i Berguedà tot i que tenim possibilitats de desplaçar-nos per cobrir serveis a altres llocs de la geografia catalana.

Comptem amb una àmplia plantilla de persones especialitzades i capacitades per cobrir les necessitats de servei dels nostres clients. Prestem especial atenció a la selecció, a la formació continua i a la fidelització del nostre personal.

En els nostres serveis som molt exigents. Un bon servei professional de neteja o atenció domiciliària pot influir positivament en les persones, a més d’aportar benestar, també contribueix en la conservació de les instal·lacions i els bens mobiliaris o d’equip.

atenció-gent-granEls nostres productes de neteja compleixen amb les més exigents normes de qualitat i respecte amb el medi ambient. Logic Assistent disposa d’equips i maquinària adient per a la prestació de qualsevol servei.

Abans de realitzar un servei es realitzen uns estudis previs per part del departament tècnic per aconseguir un millor resultat:

  • Planificació del servei
  • Definició de la metodologia i l’equipament tècnic necessari
  • Elaboració d’equips i assignació de personal
  • Confecció de torns del personal
  • Protocols de Seguretat i salut, així com també ambientals
  • Establir seqüències de supervisió del servei
  • Avaluació de la satisfacció del client/usuari.